1690.

Gavrilovići dolaze
u Petrinju

Još u XVI. stoljeću Turci su podigli tvrđavu na mjestu današnje Petrinje. Nakon njihovog protjerivanja na ušću Petrinjčice u Kupu razvija se nova Petrinja kao značajno vojno i trgovačko središte u okviru Vojne krajine.

Prvi Gavrilovići dolaze u Petrinju već polovicom XVII. stoljeća bježeći pred Turcima, braća Ivan i Petar počinju se baviti mesarskim zanatom.

1809

1775.

Osnivanje mesarskog
ceha u Petrinji

1690

Nakon protjerivanja Turaka, u Petrinji buja novi život. Godine 1773. carica Marija Terezija određuje Petrinju za središte cehovskog obrta za cijelu Krajinu. Medu osnivačima mesarskog ceha u Petrinji nalaze se i braća Gavrilović.

1809

1809.

Braća Gavrilović i
Napoleonove trupe

1775

Petrinja je u sastavu Napoleonove Ilirije od 1809. do 1813. godine, a Napoleonov maršal Marmont pretvara Petrinju u sjedište svoje pukovnije. Braća Gavrilović glavni su opskrbljivači Napoleonovih trupa u tadašnjoj Vojnoj krajini

1822

1822.

Osnivanje prve
manufakture

1809

Ivan Gavrilović, zajedno s nekolicinom petrinjskih mesara i trgovaca, osniva prvu manufakturu.

1848

1848.

Jelačićeva vojska

1822

Mesari Josip i Ivan Gavrilović glavni su opskrbljivači Jelačićeve vojske mesom i mesnim proizvodima prigodom godišnjih vojnih vježbi.

1883

1883.

Mate Gavrilović
i drug

1848

Poduhvatni sinovi pokojnog Mate Gavriloviča registriraju tvrtku Mate Gavrilović i drug. U tvornici radi pedesetak zaposlenika i dnevno se kolje 50 svinja.

Nastaje recept za Zimsku salamu.

1889

1889.

Prva hrvatska tvornica
salame, kobasica i sušena
mesa M. Gavrilovića sinovi

1883

Tvrtka je krajem 1889. godine upisana u sudski registar pod nazivom Prva hrvatska tvornica salame, kobasica i sušena mesa M. Gavrilovića sinovi — Petrinja. lzvještaj Trgovačke komore iz Zagreba ističe: „mlada braća Gaurilovići preurediše i potom osnovaše 1889. godine veliku tvornicu salame, slanine suhog mesa te urediše salaš vlastite potrebe, kojeg kane postepeno povećavati, kako bude ta industrija napredovala.

1891

1891.

Potiskivanje strane
konkurencije

1889

Novine izvješćuju o tome kako Prva hrvatka tvornica salame, sušena mesa i masti potiskuje stranu konkurenciju svojim vrsnim proizvodima kao što su suha mesa, slanine, mast.

Hrvatska salama, preteča današnje Zimske salame, vezana hrvatskom trobojnom špagom dobiva počasnu diplomu na Jubilarnoj gospodarsko-šumarskoj izložbi.

1894

1894.

Zlatna kolajna za
Zimsku salamu u Beču

1891

Te godine zima je bila osobito oštra što je pogodovalo kvaliteti Zimske salame koja je na međunarodnoj izložbi u Beču osvojila zlatnu kolajnu s likom cara Franje Josipa.

1906

1906.

Modernizacija tvornice

1894

Tvornica koja je tada zapošljavala 120 zaposlenika svoje proizvode prodavala u Ugarskoj, Njemačkoj, Bosni, Švicarskoj, Maloj Aziji, Palestini i Egiptu u potpunosti je modernizirana.

U Beču se otvara lijepo i moderno opremljena mesnica.

1912

1912.

Novi salamski pogon

1906

Godine 1907. izgrađena je električna centrala i Petrinja je dobila električnu rasvjetu, a 1912. u tvornici je uređen poseban salamski pogon jer je potražnja svakim danom bila sve veća.

1921

1921.

Novinski oglas

1912

U novinskom oglasu čitamo:

„Poznata vrsnoća njezinih proizvoda daje... jamstvo, da ću poštovane mušterije u svakom pogledu najbolje poslužiti, a na skladištu svaki dan držati osim svih vrsti sušena mesa, slanine i masti, i I-a salamu, friške hren kobasice, safalade, kranjske kobasice, pariške kobasice, prašku salamu, krvavice itd. sve potpuno friško dostavljeno mi svaki dan iz tvornice...“

1926

1926.

Lik Jelice

1921

U Petrinji se godišnje proizvodi 60 vagona salame, 20 vagona masti i 5 vagona konzervi.

Andrija Maurović osmislio je lik Jelice po nećakinji vlasnika koji se od tada pa do danas nalazi na svim proizvodima.

1933

1933.

50. obljetnica tvrte

1926

Povodom 50 obljetnice tvrtke novinari iz više redakcija zagrebačkih dnevnih i tjednih novina posjećuju tvornicu, slijedili su naslovi kao npr. Od male kobasičarne do velepoduzeća u Srednjoj Europi, 50-godišnji intenzivni rad, Domaći kapital, Nacionalni karakter tvornice i sl.

1938

1938.

Nastaje recept za
Jetrenu paštetu

1933

Među Gavrilović specijalitetima nalazi se Gavrilovićeva salama La vrste, Planinarska salama, Milanska salama, Mortadela La vrste i nova Jetrena pašteta.

1945

1945

Drugi svjetski rat

1938

Drugi svjetski rat je završen. Tvornica je nacionalizirana i postaje društveno vlasništvo. Obitelj Gavrilović odlazi u emigraciju.

1952

1952.

Gavrilović ponovo
izvozi

1945

Gavrilović ponovo izvozi u Njemačka, Austriju, Italiju, Čehoslovačku i Veliku Britaniju.

1965

1965.

Nova moderna
tvornica

1952

Otvorena je nova, moderna tvornica.

1968

1968.

Zlatna medalja za
Gavrilovićeve specijalitete

1965

Gjuro II. Gavrilović vraća se kao tehnički savjetnik u Petrinju te na Zagrebačkom velesajmu iste godine, sa zlatnom medaljom nagrađene su: Gavrilović salama, buđola, Petrinjske kobasice, frankfurtske kobasice, Gavrilovićeva pašteta i goveđi gulaš.

1991

1991.

Okupacija Petrinje

1968

Gjuro III. Gavrilović kupuje “Gavrilović” iz stečaja. Budući da je Petrinja pod okupacijom proizvodnja se djelomično održava u Zagrebu.

1995

1995.

Ponovo uspostavnjena
proizvodnja

1991

Ponovo je uspostavljena proizvodnja u pogonu u Petrinji.

2003

2003.

Priznanja Hrvatske
gospodarske komore

1995

Zimskoj salami i Kulenu dodijeljen je znak HGK Izvorno hrvatsko. Jetrenoj pašteti i Mesnom doručku dodijeljen je znak HGK Hrvatska kvaliteta.

2008

2008.

Najbolje ocjenjeni
hrvatski brand

2003

U istraživanju Brandpuls agencije Puls, Gavrilović je najprepoznatljiviji i najbolje ocjenjeni hrvatski brand u prehambenoj industriji: 98,796 potrošača u Hrvatskoj poznaje Gavrilović.

2012

2012.

Zlatne DLG medalje za
Di Giusto salame

2008

Njemački DLG, krovna europska organizacija za nezavisno testiranje i ocjenjivanje kvalitete prehrambenih proizvoda, zlatne medalje dodjeljuje Di Giusto salamama, Romani i Divini.

O nama

Danas tvrtkom upravlja deveta generacija obitelji Gavrilović. Upravo po tom dugom obiteljskom naslijeđu tvrtka Gavrilović jedinstvena je u Hrvatskoj i među rijetkim je takvim obiteljskim tvrtkama u svijetu. Mesna industrija Gavrilović opremljena je najmodernijim industrijskim strojevima i proizvodnim linijama.

Proizvodni procesi udovoljavaju najstrožim zdravstvenim i higijenskim standardima, a mjere kontrole provode se svakodnevno u svim fazama proizvodnje. To dokazujemo implementiranim standardima kvalitete i sigurnosti koje imamo u našem integriranom sustavu upravljanja.

Nagrade i priznanja:

  • brand Gavrilović, sa svojih 325 godina, u sjeni ostavlja mnoge svjetske brandove kao što su Coca-Cola, IBM i GE (izvor www.brandchannel.com)
  • 1891. Hrvatska salama, današnja Zimska salama, vezana hrvatskom trobojnom špagom, dobiva počasnu diplomu na Jubilarnoj gospodarsko-šumarskoj izložbi u Zagrebu
  • 1894. Zimska salama osvaja zlatnu medalju za kvalitetu s likom cara Franje Josipa na međunarodnoj izložbi u Beču
  • 2003. Zimska salama i Kulen dobivaju znak HGK Izvorno hrvatsko
  • 2003. Jetrena pašteta i Mesni doručak dobivaju znak HGK Hrvatska kvaliteta
  • 2006. Gavrilović osvaja nagradu čitatelja časopisa Adria Zeitung Das Beste Kroatiens
  • 2007. reklamni spot „James Bond" je u finalu među tri najbolja televizijska spota na 21. prestižnom natjecanju London International Awards
  • 2007. na međunarodnom sajmu ZEPS u BiH (Zlatna ruža 2007.), Gavrilović osvaja dvije zlatne medalje za Pileću mortadelu i Pileću extra kobasicu
  • 2007. Gavrilović dobiva status Superbrands Hrvatska
  • od 2007. do 2012. Gavrilović nosi titulu Trusted brand Hrvatska, najpouzdanijeg hrvatskog proizvođača u kategoriji konzerviranih mesnih proizvoda
  • 2008. Gavrilović je najprepoznatljiviji i najbolje ocjenjeni hrvatski brand u prehambenoj industriji. Prema istraživanju Brandpuls agencije Puls, 98,7% potrošača u Hrvatskoj poznaje brand Gavrilović
  • 2011. Gavrilović je nositelj prestižne medalje za kvalitetu Qudal za 4 kategorije: trajne salame, paštete, hrenovke i kulen
  • 2012. njemački DLG, krovna europska organizacija za nezavisno testiranje i ocjenjivanje kvalitete prehrambenih proizvoda, dodjeljuje dvije zlatne medalje Di Giusto salamama, Romani i Divini

Vizija i misija

Vizija

MAKING LOCAL FOOD A GLOBAL TREAT

U budućnosti vidimo Gavrilović kao jednog od ključnih pokretača regionalne ekonomije, neospornog globalnog lidera i promotora tradicionalnih regionalnih mesnih specijaliteta.

Misija

MAKING PEOPLE ENJOY WHAT THEY EAT

Strast stvaranja mesnih specijaliteta je temeljni razlog našeg postojanja; strast toliko duboka da je postala tradicijom dužom od 300 godina. Naša misija je stvarati prepoznatljiv okus, te pružati potrošačima jedinstven Gavrilovićev užitak, koristeći  najkvalitetnije sastojke uz upotrebu suvremenih tehnologija i procesa.

POLITIKA KVALITETE I SIGURNOSTI HRANE

POLITIKA OKOLIŠA

KORPORATIVNA POLITIKA